Thursday, March 5, 2009

aku gila potrait

EnglishLanguageQuiz_87 opps, lewat sari.

gasak ah.

2,3 ari ni aku rasa macam best pulak main potrait. ni yang rasa nak buat studio lighting kit nih. tapi serius takde duit.

tapi bapak best hehehe.

takpe ah, for now ambik ler potrait yang ni dulu. ni acap yang ambik, tapi pakai kamera aku. masuk CS4, bukak RAW, boost recovery, desaturate, pastu buat soft focus sikit. macam cantik jugak :)

pasni nak blajar dodge and burn. lepas exam la of course hehehe.

makhlukHALUSbertanganBESAR

9 comments:

anisdiyana said...

me likey da pic.cool~ hey ape ni mat bunge nk jdi mat stalker plak???hihihihi

rajanurhazirah said...

haha. ingatkan gilakan hariry td... XD

Hariry Ariffin said...

Hazirah,
Haha, Main kasar ni. :D

Anisdiyana,
Potrait best. :D

anisdiyana said...

zira,
ade2 aje kamu ini..huhu

hariry,
i agree no doubt bout it;p

rajanurhazirah said...

hariry,

haha. first time aku tgk post ngan heading... igtkan ko yg post. so i thought that was just self obsession (?) then i figured out that it was by akmal.wic made me think...oh,so its non-self obsession thingy. haha. minta maaf, saudara! ;D

anis,

...saya mmg begini :B

Unknown said...

Oit itu bukan aku yang amik k? acap amik. aku alter. :D

anisdiyana said...

akmal,
yela2 tp still heading itu tulis "aku gila potrait" makne nye ade niat menjadi stalker??jom!!!stalk reramai!!hahaha

zira,
ur not d only one thinking dat..so gomene juge ye hariry;p

ammar khan said...

kema gila!potrait!haha

rajanurhazirah said...

akmal,
...still you made the post. gahaha ;D

anis,
that makes two! hee.