Wednesday, February 4, 2009

Panching dowh! Jom, kita gi belatih slow shutter! <]:D

Masa rangers lain-lain merayap kat cherating, yang kaler biru sepatutnya follow diorang, tapi dah ada assignment lain kat umah anak yatim. Sekali cancel last minute, so ramai-ramai gang yang sepatutnya gi buat amal kat sana gi Pandan Waterfall kat felda Panching, gi bersuka-ria!

Oleh kerana ni picture blog, so amik la. Brace for pictures, rangers! :D

Pandan_Hangout_053 Orang agak ramai, tapi tak kesah aaa…

Pandan_Hangout_066Agak slow, tapi a bit overexposed. Malas masuk Lightroom hahaha :D Pandan_Hangout_148Mamat ni terjun. Takde la tinggi sangat. Tapi shallow situ kat bawah tu. Aku bajet mamat ni punya kaki agak sakit jugak :D

Pandan_Hangout_168 Aku berjaya persuade hamdi jadik aku punya model!

Pandan_Hangout_154 Jom gi sini. Tapi cadangan aku kita gerak awal dowh. Pukol 7 pagi ke…orang tak ramai. Tapi gerenti aku tanak mandi. Sejuk bangat :P

Ranger Biru, out!

3 comments:

Hariry Ariffin said...

jom2. Bile? :D

anisdiyana said...

wargh air terjun!!!mahu2..

rajanurhazirah said...

nice pics akmal. ala. tapi kalo pegi pun bley main pok2 air je. hmm :-/